Mycket som har hänt på SENASTE!

Det har hänt sjukt mycket på senaste tiden :) Har flyttat till en lägenhet i stan med min kille Alexander trivs hur bra som helst jätte nära till stan och till jobbet. Allt har bara flytit på :) Kommer bilder på lägenheten ska lägga upp senare :) På fredag så far jag och Killen min till stockholm över helgen och vi fira ju 5 år då :) tänk er 5 långa år helt otroligt ! myspys jue:) Men vi har ju haft det upp å ner endå. Det kan bli så om man är upp i varandra och bli irriterad och så :) I veckan var alex och köpte en ny vinter jacka på intersport :) jätte fin sedan tog min vän pontus körkort med i veckan grattis till honom :) nu ska jag börja fixa i ordning mej vi hörs sedan pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0