Mot stockholm nu

Äntligen är det fredag, Jag har jobbat hela dagen i frisörsalongen har riktigt ont i mina fötter nu, sitteräven på tåget mot stockholm nu och jag har verkligen sett fram emot denna helg fast på ett sätt inte för i morgon ska jag göra bal uppsättningar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för några men det löser sig nog. I morgon natt ska man vrida tillbaka klockan en timme det blir hur skönt som helst.

Det blir en lugn helg i stockholm äta gott och bara njuta av god mat. Jag och min pojkvän firar även 5 år denna helg tycker tiden har gått så himla fort, men vi älskar varandra lika mycket för det för han är den absoluta bästa killen man kan tänka sig även fast vi bråkar i bland.

Dessutom så är det halloween nu i helgen många ska ut och festa och ha det super skoj. Var med min vän Martina i går och då köpte hon en svart peruk som hon skulle ha nu på halloween. kommer bli hur läcker som helst.
 
Jag har aldrig sett något kul med halloween egentligen har aldrig firat det lixom bara när man var liten klädde man ut sig och gick runt till folk och sa/ frågade: (bus, eller godis?) Men senare har jag aldrig varit på en rikig halloween fest. Alla männsikor bara prata om halloween och att det verkligen är en stor högtid som många firar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0