Härlig dag med massa kunder

I dag är det torsdag, jag vaknade i morse vid 5 tiden sedan ställde jag om klockan till 8.00 :) skönt jag börjar jobba nio :) dagen har rullat på rätt bra ..va med Cassandra och åt en god lunch på charm och hade ett trevligt sällskap :D i förrgår var jag på bio med min kompis Josephine :) vi såg paranormal activity 2 den var inte alls lika bra som jag trodde första filmen är mycket bättre ! :D och i går var vi hos min pojkväns föräldrar och åt en riktig härlig middag :D haha I dag blev det dock nudlar för orkade inte göra någon riktig middag. Jag och Alex ska väl se på film och i morgon kväll få vi främmande :D wiie, ska nog dra ut i helgen med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0