Welcome to my candy shop

Nu är lovet över vilket jag tycker är jätte tråkigt! På lovet har jag varit på paradibadet med min pojkvän Alexander, Martina, Pontus och Robban vi hade de verkligen kul. Sedan så har jag vart med kompisar har även varit ut på statshuset på onsdagen de var suveränt ! Och i lördags så firade jag och min pojkvän 4 år det var as mysigt. Han hade fyllt upp ett bad till oss två med levande ljus. Vi drack även asti martini och åt godmat och såg på film och myste ett plus poäng till dig min prins. ! <3 

Har även bestämt mig för att börja träna. Jag känner mig inte alls i god form just nu uscha. Jag verkligen hatar det...

I morgon så har vi prov i samhälle vilket jag verkligen inte ser fram i mot. Har ju inte pluggat någonting alls jag får panik.... men men. På onsdag så bli de fika på barista med Martina och vara med pojkvännen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0