RÖRLIG BILD

sitter på skolan nu och ska rörlig bild. I morse så har jag vart i salongen och tränat att föna vågor och volym föning ganska tråkigt om jag ska vara riktigt ärlig. Men men, asså det behövs ju eftersom jag ska göra min gesäll nu i maj. :) ser fram emot att börja jobba direkt efter skolan :) så trött på den.l Skönt med student och allt :) hihi I morgon så har jag jasmine projekt arbete ska vara hemma hos henne, haha :) går nog bra men det är lite drygt faktiskt. Men men på fredag bli de utgång med cassi martini och jasmine mm, och på lördag bli de klass fest :D SKOJ först ska vi gå på bio sedan ska alla hem till mandy. Kommer bli hur najs som helst hoppas jag :D haha :P KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0