jävla dag alltså...

Jag började dagen med att jag och Sara åkte ner till stan och käkade donken och sedan satte vi oss vid hamnen  och pratade. Sedan så ringde min mormor mig och berättade att Jimmy skulle bli pappa och de var väldigt kul att höra. Jag åkte därefter hem till Alexander och somnade ett tag för han var hos sin syrra och var barn vakt åt Tindra. Lite senare så åkte jag och hämtade Emelie och viktoria tjejorns skulle ut men de blev dock inte lyckat. Till middagen så åt vi smörgåstårta hos Alexander eftersom hans mamma fyller år i morgon. Jag har dock varit på ett väldans dåligt humör i dag faktiskt, för allt har bara gått åt helvete. Jag och Alex fick ett utbrott i går på varandra, varför ? Jag och alex är ganska envis av oss satt.... Ja smällar man få ta. Men när vi alltid tjaffsa så slöser det sig alltid. Men men ha sett på film i dag hemma vilket var mysigt. Nu ligger Alexander i min säng och vill sova men jag är rätt pigg ännu faktiskt så jag sitter vid datorn. :) Men men vi hörs kanske något i morron XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0