HOME SWEET HOME

Har varit på skolan i dag sög verkligen. Jag, Emilie, Frida, Sonny, och jimmy var hemma hos Emilie och filmade i dag till våran film som vi ska visa upp på rörlig bild. HAHA. Kommer bli så bra, efter de så skjutsa ja ned alla till skolan utan ja å frida för vi for till MAX tillsammans med Emilie och käka gott. Därefter så hade vi religion gick klockan tre då åkte jasmine, frida och erika hem med mig släppte av frida i birsta sedan erika och jasmine sedan for jag hem och lämnade min bil. Lite senare så kom Jasmine hem till mig och då for vi till Härösand för hon skulle byta en jacka. :) Den var jätte fin. Nu sitter jag här och vänta på att mamma och pappa ska börja med maten sedan så ska jag till mormor och klippa hennes hår. ÖNSKA MIG LYCKA TILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0