Do you remember babydozz ?

Måste bara berätta när jag var yngre så kallade alla mig för babydozz de ba tja babydozz vad göru? Typ lite töntigt de var när jag gick låg-högstadiumet.. Vet inte var jag fick det namnet i från men jag tyckte de passade så bra in på mig !! Haha, jag var en blond, blåst liten fjortis i åk 7 haha.. Jaa de kan man säga skämde ut sig gj man med och trodde man var så förbaskat cool. Jag menar man tjuv rökte drack och sådant dära man tyckte man var steen cool. Jag kommer dock i håg sommaren 2004 haha, minnen det, jag kan säga så hära en av mina bästa sommar minnen med mina polare vi hade kul med varandra. Vi var med varandra varje dag och så vidare. Man kan säga att man var lite elak på den tiden stötte ut folk och trodde man var bäst, snyggast vackrast ? lr hur var det? Alla förknippar mig som en skötsam liten flicka haha, jaa de får folk tro vad de vill om men jag är ju skötsammen i dag och har varit de i några år men det är ju klart alla provar på saker. Kommer aldrig glömma alla dessa tjaffs, skit snack på högstadiumet hhaha, jaa vissa blev tom inblandad i sos osv haha, jaa men men tider de jag kan desutom säga en till sak de gick rykten om mig som aldrig förr jag hade inte gj något dumt ? haha, aa men de sitter än kvar i dag å de finns två av mina närmsta vänner som vet vad de handlar om .. haha man var så elak haha jaa kan säga så hära en polare till mig när vi var i bråk skrev HORA utanför mitt fönster ja ba shiit.. haha ja men ja va ju ingen haha de var bara dumma jävlar vem har inte jävlas ? JOJAG ! hare bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0