ÄRLIGT - TALAT!

Var på bio i går med min kille såg 2012 as bra. Sov hos Alexander i natt underbart så mys och bara ligga brevid honom han klev upp 6,45 tror jag för han skulle på sin praktik klev upp 10,30 tog bilen hem och jobbade med mitt projekt arbete och nu ser jag på tv och prata med min kusin julia w på facebook haha om hennes problem med killar. Är snart klar med mitt arbete med haha som ska vara inlämnat i morgon blä kan säga att de kommer bli sämst är inte ett dugg intresserad av att sitta och plugga på något tråkigt :/ sämst. I morgon ska iaf Alexander komma till mig han ska hämta mig efter skolan och då ska vi åka hem till mig äta go mat och se på någon bra film och bara mysa. Jag känner mig även orolig i kroppen ska kolla upp en sak på tisdag yey,, haha, aja tror på de possitiva iaf! '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0