URSÄKTA ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ ETT TAG..

Hejsan, har varit sjuk i två veckor nu så har inte haft lust lr tid att blogga..:( hehe, men men i fredags alltså i går så var jag med Alexander på julbord jätte mysigt han hade klätt upp sig i kavaj å skorta å grejer fin skor så jäkla fin han var :) han bara satt å log och var helt underbar. Sedan på kvällen va vi med can, andrea, rebecca, mange, robban, pontus och åkte bil svin kallt vare dock ;/ blä senare på kvällen for vi hem till alex och myste ! I morse fick jag frukost på säng av alexander ;D underbart sedan så va vi åter igen med alex å can andre jag andrea for till birsta skulle köpa nässpray as förskyld. sedan så skulle jag tanka å då hade locket frysit fast hahah as kul ... nu ska ja å boysen dra :D puss hej ha en trvelig kväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0