Trevligt värre..

I dag när jag och Emilie gick på stan så kom det fram en franskman och började snacka franska med oss.. HAHA jag kan inte franska :S men tur så kunde emilie lite granna ;) men iaf på bussen på väg hem så satt de några killar och de visste inte var de skulle av haha de snackade om vart de var?! och hade ingen koll alls jag ha aldrig någonsin skrattat så mkt och de trodde att de skulle komma till en busstation ute i Sörberge haha , herregud är iaf hemma nu man blev dock på glatt humör :) Håller dagen öppe iaf. Är ledig i morron och på fredag väldigt skönt måste jag säga :) känner även på att shoppa lite granna typ, kläder, smink och en massa annat smått :) jag vill ha så mkt vill också fara i väg till ett väldigt varmt ställe tack ! snälla ge mig 35 grader! :)


bild sedan kryssning cassi & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0