TISDAG JOBBIG DAG!

Dagen började med rörligbild, och jag var den enda som var på lektionen alla andra var borta men som tur var så kom Frida med vi filmade men de gick dock inte så bra. Sedan så gick vi på stan och kollade på kläder och skor köpte ett par i dag i birsta jag emilie och Frida åt på max med mycket gott. Det var dö kallt ute med håller verkligen på att frysa i hjäl. Sedan på eftermiddagen så hade vi religion och de var hyffsat kul hade diskussion uppgifter jag gillarT* !
Lite senare så åkte jag med bussen hem och satte mig vid datorn sedan år jag middag och for in till stan de var verkligen dö halt ute haha. Jag hämtade upp sara och Lina och vi for te McDonalds och köpte dricka sedan poppa vi musik och hämtade Martina och solade. Sedan skjutsa jag hem henne och for till skb och köpte chips. haha, nu fåre banne mig vara nog CARRO! Nu sitter jag hemma hos alex och ser i fram emot morgon dagen KYSS! 



MINA SKOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0