SJUK..:/

I fredags så var jag med världens bästa martina jasmine josephine och lite senare med cassandra Efter birsta åkte jag martina hem till henne sedan hämtade jag cassa på birsta jag martina for hem till henne och fikade och snackade lite senare var ja med alex robban can mange andrea å rebecca lr ja vi åkte mest bil.. ur tråkigt faktiskt natten mot lördag frös jag i hjäl och vaknade skakade och bara frös tog en alvedon trodde att allt var borta senare på lördagen bröt de otrevliga febern ut uscha. såg på en massa filmer med alex i går kul kul :) saknar honom så himla mkt men han kan ju inte va här när jag e sjuk usch har 39,,5 graders feber.. MEN MEN blir nog bättre bli hemma från skolan i morron iaf hare bäst XoxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0